مایکروسافت Copilot را با برنامه Photos ترکیب می کند

مایکروسافت Copilot را با برنامه Photos ترکیب می کند

 

مایکروسافت Copilot را با برنامه Photos ترکیب می کند

مایکروسافت این روزها روی هوش مصنوعی تمرکز پیدا کرده و سعی دارد تا Copilot را به محصولات بیشتری بیاورد تا بتواند نیاز مخاطب را به هوش مصنوعی برآورده سازد.

این خبر توسط کاربر @PhantomOfEarth منتشر شده است. اگر از آخرین نسخه برنامه Photos (نسخه شماره 2024.11030.22001.0) استفاده می کنید، ممکن است گزینه جدیدی را در تنظیمات افزونه پیدا کنید یعنی یک ضامن برای Copilot. همه کاربران ویندوز ممکن است هنوز به نسخه جدید برنامه Photos دسترسی نداشته باشند.

اما Copilot در حال حاضر چه کاری می تواند برای شما انجام دهد؟ در حال حاضر، عملکرد آن کمی محدود است. می تواند به شما در ساخت اسلاید شو کمک کند. کاربران می‌توانند بدون زحمت نمایش اسلاید عکس را مستقیماً در برنامه Photos ایجاد و مرور کنند و خاطرات خود را زنده کنند. کاربران می توانند هر عکسی را به عنوان پس زمینه دسکتاپ در یک نسیم تنظیم کنند.

در حالی که ممکن است در ابتدا اینها ویژگی های اساسی به نظر برسند، پتانسیل رشد Copilot هیجان انگیز است. توجه به این نکته مهم است که همه کاربران ویندوز ممکن است هنوز به این نسخه جدید برنامه Photos دسترسی نداشته باشند.

مایکروسافت به طور پیوسته عضله هوش مصنوعی را به برنامه Photos اضافه می کند. در نوامبر 2023، ویندوز Insiders به برخی از ویژگی های چشمگیر مبتنی بر هوش مصنوعی دسترسی پیدا کرد. این موارد شامل جادوی حذف پس‌زمینه است، که در آن کاربران می‌توانند بدون زحمت پس‌زمینه‌های ناخواسته را از عکس‌های شما حذف کنند و دربها را برای ویرایش‌های خلاقانه‌تر باز کنند.

همچنین تجربه نمایش اسلاید بهبود یافته، از آنجایی که حالت نمایش اسلاید Filmstrip ارتقا یافته است و بازدید مجدد از مجموعه عکس های شما لذت بخش‌تر می شود. یک نوار پیمایش خط زمانی جدید بر اساس محدوده زمانی تصاویر شما امکان پیمایش روانتر را در کتابخانه عکس شما فراهم می کند.

مایکروسافت Copilot ابزار هوشمندانه

در دیگر خبرها

شرکت مایکروسافت به تازگی از سرفیس لپ تاپ 6 بیزنسی رونمایی کرده که مشخصات کلیدی ارتقایافته و هوش مصنوعی پیشرفته هم شامل آن شد. مدلی که تغییرات بالقوه شامل آن شد. مانند سرفیس پرو 10 برای کسب و کار، لپ تاپ سرفیس 6 برای بیزینس نیز طراحی مشابه مدل نسل قبلی دارد. با این حال، مایکروسافت چندین تغییر طراحی را برای مشتریان تجاری خود ایجاد کرد، مانند یک وب کم با وضوح بالاتر 1080p با پشتیبانی از Windows Studio Effects و یک کارت خوان هوشمند اختیاری در نوع 15 اینچی.

علاوه بر این، به لطف یک پوشش جدید، نمایشگر تا 50 درصد انعکاس را کاهش می دهد که استفاده از رایانه را در محیط های روشن یا خارج از منزل آسان تر می کند. این لپ تاپ از جدیدترین پردازنده های Core Ultra H اینتل (Ultra 5 135H و Ultra 7 165H) با عملکردی تا 2 برابر سریعتر از Surface Laptop 5 قدرت می‌گیرد. گزینه های حافظه شامل 8 گیگابایت، 16 گیگابایت، 32 گیگابایت و 64 گیگابایت رم، به علاوه سه پیکربندی حافظه: 256 گیگابایت، 512 گیگابایت و 1 ترابایت است.

سرفیس لپ‌تاپ 6 هم‌اکنون برای پیش‌سفارش از طریق نمایندگی‌های مجاز در دسترس است. ارسال از 9 آوریل 2024 آغاز می شود. در اخباری مرتبط کاربران مایکروسافت تیمز با یک وقفه موقت در سرویس مواجه شدند که در طول روز مشکلات گزارش شده به میزان قابل توجهی کاهش یافت. در ابتدا، بیش از 14000 حادثه در Downdetector.com، وب سایتی که اختلالات خدمات آنلاین را نظارت می کند، گزارش شد. تا عصر، این تعداد به حدود 1600 کاهش یافت که نشان دهنده بهبود قابل توجهی است.

مشکل ناشی از یک مشکل شبکه است که بخشی از سرویس Teams را تحت تأثیر قرار داد. مایکروسافت این چالش را در عملیات failover خود، با هدف بازیابی سریع برای کاربران، به ویژه در آمریکای شمالی و جنوبی، تصدیق کرد.

تیمز مایکروسافت، بخشی از مجموعه Microsoft 365، برای حرفه ای ها برای جلسات آنلاین، چت و به اشتراک گذاری فایل بسیار مهم است. این قطعی وابستگی ما به چنین ابزارهای دیجیتالی برای ارتباطات تجاری را برجسته می کند. پاسخ این شرکت، شامل تغییر به یک سیستم پشتیبان، به اهمیت آمادگی در زیرساخت دیجیتال اشاره دارد. در حالی که وضوح سریع برای اکثر کاربران موثر بود، این حادثه بر نیاز به سیستم‌ها و برنامه‌های پشتیبان قوی تأکید می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید