تسلط ایلان ماسک بر توییتر ترول‌ها را جسور کرد

تسلط ایلان ماسک بر توییتر ترول‌ها را جسور کرد

یک روز بعد از خرید توییتر توسط ایلان ماسک و تهدیدات او برای مقابله با حساب های کاربری قلابی، گردانندگان این حساب ها بر دامنه فعالیت های مخرب خود افزوده اند.

تسلط ایلان ماسک بر توییتر ترول‌ها را جسور کرد

به گزارش خبرنگار گروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس به نقل از انگجت، پس از انتشار اخباری مبنی بر تکمیل قرارداد خرید توئیتر و اینکه ایلان ماسک پاکسازی برخی از کارکنان اجرایی شرکت را آغاز کرده، برخی گروه‌ها تصمیم گرفتند قوانین اعتدال توییتر را آزمایش کنند.

در نتیجه پس از آغاز مدیریت ایلان ماسک، توهین های نژادپرستانه در طول شب گذشته در توئیتر به طور گسترده منتشر شد. موسسه تحقیقاتی NCRI، یک سازمان غیرانتفاعی که در مورد اطلاعات نادرست منتشرشده در پلتفرم‌های اجتماعی مطالعه می‌کند، صبح جمعه تایید کرد افزایش شدیدی را در این زمینه در توییتر مشاهده کرده است.

این گروه افزود: «شواهد نشان می‌دهد بازیگران بد سعی در آزمایش محدودیت‌های توییتر دارند. در چند پست در سایت 4chan کاربران تشویق شده اند تا میزان انتشار توهین های تحقیر آمیز را افزایش دهند.»

سخنگوی توییتر به درخواست برای اظهار نظر در این مورد پاسخ نداد. به نظر می رسد بسیاری از این موارد نفرت پراکنی در شبکه های اجتماعی هایی مانند  4Chan و TheDonald سازماندهی شده است، جایی که کاربران یکدیگر را تشویق به گسترش نفرت پراکنی می کنند.

دیدگاهتان را بنویسید