به‌روزرسانی One UI 6.1.1 برای ارائه ویژگی هوش مصنوعی ویدیویی منتشر می شود

به‌روزرسانی One UI 6.1.1 برای ارائه ویژگی هوش مصنوعی ویدیویی منتشر می شود

 

به‌روزرسانی One UI 6.1.1 برای ارائه ویژگی هوش مصنوعی ویدیویی منتشر می شود

شرکت سامسونگ تصمیم دارد بزودی به‌روزرسانی One UI 6.1.1 را برای ارائه ویژگی هوش مصنوعی ویدیویی به گوشی های گلکسی خود منتشر کند و احتمالا سری اس 24 اولین هستند.

طبق اطلاعات فاش شده جدید، سامسونگ ممکن است در اواخر سال جاری برای معرفی یکی دیگر از ویژگی های مبتنی بر هوش مصنوعی (AI) آماده شود. یک منبع آگاه فاش کرده که این شرکت در حال برنامه‌ریزی برای معرفی قابلیتی به نام هوش مصنوعی ویدیو با بروزرسانی One UI 6.1.1 است. این می تواند بخشی از مجموعه ویژگی های Galaxy AI سامسونگ باشد که در ژانویه رونمایی شد و ویژگی هایی مانند Circle to Search، Live Translation، Interpreter و غیره را به همراه داشت.

شایان ذکر است که گوگل و سامسونگ در حال همکاری برای توسعه ویژگی‌های هوش مصنوعی جدید برای اکوسیستم اندروید هستند. به گفته سازنده Ice Universe در شبکه اجتماعی X (که قبلاً توییتر نامیده می شد)، غول فناوری کره جنوبی در حال کار بر روی ویژگی هوش مصنوعی ویدیویی است که قصد دارد با بروزرسانی One UI 6.1.1 عرضه کند.

گمان می رود این آپدیت در رویداد بعدی Galaxy Unpacked که در آن سامسونگ Galaxy Z Fold 6 و Galaxy Z Flip 6 معرفی می شوند، رونمایی شود. در حالی که هیچ چیز در مورد عملکرد این ویژگی جدید مشخص نیست، نام آن نکاتی را برای حدس و گمان باقی می گذارد.

این غول فناوری ویژگی‌های مولد ویرایش عکس با هوش مصنوعی را به سری گلکسی اس ۲۴ اضافه کرده است که به کاربران امکان می‌دهد سایز، حذف یا تغییر موقعیت اشیاء درون تصویر را تغییر دهند. با این حال، هنوز چنین ویژگی هایی برای ویرایش ویدیو وجود ندارد. هوش مصنوعی ویدیویی می‌تواند به ابزارهای ویرایشی مبتنی بر هوش مصنوعی اشاره داشته باشد که می‌توانند همان ویرایش‌های ویرایشگر عکس را انجام دهند اما برای ویدیوها.

احتمال دیگر می تواند تولید متن به ویدئو با هوش مصنوعی باشد، با این حال، بعید است زیرا این فناوری در مرحله بسیار نوپایی است و شرکت هایی مانند OpenAI هنوز روی مدل Sora خود کار می کنند. با این حال، اینها فقط حدس و گمان هستند و اگر چنین ویژگی واقعاً در کار باشد، جزئیات تنها در رویداد بعدی Galaxy Unpacked که شایعه شده است در ماه جولای برگزار می شود، مشخص خواهد شد.

در حال حاضر، کاربران سامسونگ با گوشی‌های هوشمند مجهز به هوش مصنوعی Galaxy می‌توانند از ویژگی‌هایی مانند Circle برای جستجوی سریع بصری، Chat Assist برای بهبود پیام‌های تایپ‌شده، Note Assist در برنامه Notes که می‌تواند متن را خلاصه، ترجمه و قالب‌بندی کند و غیره استفاده کنند.

به‌روزرسانی One UI 6.1.1 در راه است

در دیگر خبرها سامسونگ تصمیم دارد در جولای امسال نسل جدید گوشی های تاشو خود را با نام گلکسی زد فولد ۶ و زد فلیپ ۶ معرفی کند. به تازگی جزئیات تازه از این سری منتشر شد.

Galaxy Z Flip معمولاً در رنگ‌های جذاب و پر جنب و جوش ارائه می‌شود. سامسونگ همان سنت را با Z Flip 6 ادامه خواهد داد. طبق گفته Young، این گوشی در مجموع هفت رنگ از جمله مشکی، آبی روشن، نعنایی، هلویی، سایه نقره ای، سفید و زرد در دسترس خواهد بود. شایان ذکر است که چهار مورد از این رنگ‌ها قبلاً نوک‌گذاری شده بودند و اکنون مدیران اجرایی می‌گویند که سبز روشن و نقره‌ای به‌عنوان سایه نعنایی و نقره‌ای به بازار عرضه خواهند شد.

علاوه بر این، رنگ‌ها پیشتر در Z Flip 5 یافت می‌شوند. باید دید که آیا برند کره جنوبی رنگ تیره‌تر یا روشن‌تری را در Flip 6 اتخاذ خواهد کرد. انتظار می‌رود گزینه‌های سیاه، هلویی و سفید Crafted در بازارهای منتخب یا در تعداد محدود موجود باشند. نکته قابل توجه، رنگ اسطوخودوس/بنفش که یک عنصر اصلی در Z Flips بوده وجود ندارد.

در مورد گلکسی زد فولد 6، رنگ‌ها همچنان همان رنگ‌هایی هستند که پیشتر گزارش شده بود. اما آبی تیره به عنوان نیروی دریایی و نقره ای به عنوان سایه نقره‌ای به بازار عرضه خواهد شد. همچنین رنگ صورتی روشن به همراه رنگ های کم حجم مشکی و سفید نیز وجود خواهد داشت. راس یانگ همچنین گزارش می دهد که سامسونگ به عرضه Galaxy Z Flip 6 و Fold 6 در گزینه های حافظه 256 و 512 گیگابایتی ادامه خواهد داد. دومی نیز در پیکربندی 1 ترابایت بالاتر در دسترس خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید