آپدیت بزرگ ویندوز 11 با دستیار هوشمند کوپایلوت در تاریخ 4 مهرماه منتشر می‌شود

این نسخه دارای دستیار مبتنی بر هوش مصنوعی کوپایلوت و فایل اکسپلورر بازطراحی‌شده است.

مایکروسافت در جریان یک رویداد ویژه از انتشار نسخه بعدی ویندوز 11 یا 23H2 در تاریخ 26 سپتامبر (4 مهرماه) خبر داد. این نسخه دارای دستیار مبتنی بر هوش مصنوعی کوپایلوت و فایل اکسپلورر بازطراحی‌شده است و از ویژگی Ink Anywhere برای کاربرانی که از قلم استفاده می‌کنند، بهره می‌برد. در این نسخه همچنین با بهبودهای بزرگی برای اپلیکیشن Paint و پشتیبانی بومی از فایل‌های RAR روبه‌رو خواهیم بود.

ویندوز کوپایلوت یکی از ویژگی‌های اصلی آپدیت ویندوز 11 23H2 است که ویژگی‌های یکسان با بینگ چت را به ویندوز 11 می‌آورد. این ویژگی به‌صورت یک نوار جانبی در ویندوز 11 ظاهر می‌شود و امکان کنترل تنظیمات کامپیوتر، اجرای اپ‌ها یا پاسخ به سؤالات را فراهم می‌کند. این ویژگی به‌طور کامل درون سیستم ادغام شده است.

ویژگی‌های آپدیت بزرگ ویندوز 11

در این به‌روزرسانی ظاهر فایل اکسپلورر مدرن‌تر می‌شود و از رابط کاربری هوم جدید بهره می‌برد. این تغییرات با ظاهر کلی ویندوز 11 سازگار است. مایکروسافت همچنین پشتیبانی بومی از فایل‌های RAR را به این نسخه می‌آورد. ردموندی‌ها همچنین می‌خواهند از سال 2024 کاربران را قادر به ساخت چنین فایل‌هایی کنند.

Volume Mixer

در این آپدیت همچنین با تنظیم صدای جدید Volume Mixer روبه‌رو هستیم که امکان کنترل صدای اپ‌ها به‌صورت جداگانه را فراهم می‌کند. کاربرانی که از قلم استفاده می‌کنند به ویژگی جدیدی به نام Ink Anywhere دسترسی پیدا می‌کنند که از طریق آن می‌توان در هرجای ویندوز با استفاده از قلم سرفیس یا هر قلم دیگری متن نوشت.

یکی دیگر از ویژگی‌های آپدیت جدید ویندوز 11 مربوط به اپ Backup یا پشتیبان‌گیری آن می‌شود که حالا می‌توانید برای مهاجرت به دستگاهی جدید، از توسط آن از اطلاعات دستگاه کنونی‌تان نسخه پشتیبان بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید