شیائومی از یک مانیتور گیمینگ 30 اینچی خمیده با رفرش ریت 200 هرتز رونمایی کرد

شیائومی اوایل سال گذشته میلادی از یک مانیتور گیمینگ 30 اینچی خمیده تحت برند ردمی رونمایی کرد و حالا نوبت به مانیتور خمیده شیائومی با نام Xiaomi Curved Gaming Monitor 30 رسیده است که وارد بازارهای جهانی می‌شود.

مشخصات مانیتور گیمینگ خمیده شیائومی

این مانیتور به نمایشگر 30 اینچی خمیده با نسبت تصویر 21:9 و رزولوشن WFHD یا 2560 در 1080 پیکسل مجهز شده است. این مانیتور از رفرش ریت 200 هرتز پشتیبانی می‌کند که خبر خوبی برای گیمرها محسوب می‌شود. پنل این مانیتور 99 درصد گاموت رنگی sRGB را پوشش می‌دهد و حداکثر روشنایی 300 نیت دارد.

مانیتور شیائومی

این مانیتور با خمیدگی 1800R، کنتراست3000:1 را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. در اطراف نمایشگر این مانیتور با حاشیه‌های کمی روبه‌رو هستیم که ظاهری مدرن به آن می‌دهند؛ البته مانند سایر محصولات موجود در بازار، این حاشیه در بخش پایینی پنل ضخیم‌تر است.

مانیتور گیمینگ شیائومی مدت‌زمان پاسخگویی برابر 4 میلی‌ثانیه دارد و از فناوری FreeSync Premium شرکت AMD پشتیبانی می‌کند که نتیجه‌اش بهبود تجربه بازی‌های ویدیویی است. این محصول برای کاهش فشار به چشم کاربران، از فناوری DC Dimming پشتیبانی می‌کند و همچنین تأییدیه TUV Rheinland را دریافت کرده است. در بخش پورت‌ها با یک پورت دیسپلی‌پورت، HDMI 2.1 به همراه HDMI 1.4 و همچنین جک 3.5 میلی‌متری هدفون روبه‌رو هستیم.

مانیتور Xiaomi Curved Gaming Monitor 30 با قیمت 239.99 یورو به فروش می‌رسد.

دیدگاهتان را بنویسید