مطالب قدیمی

پیغامی که زیاد در تماس با شرکت های بزرگ می شنویم…

natural-language-processing-lives-easier-improves-business

آیا شما هم هنگام تماس با شرکت های بزرگ، (مثلا ارائه دهنده های adsl) این پیغام را که ” مشتری محترم، به منظور رعایت حقوق مشتریان، صدای مکالمه شما با اپراتور ضبط می شود” را شنیده اید؟

این شرکت ها هدف از ضبط مکالمات را پیگیری های بعدی جهت رعایت حقوق مشتریان می دانند. یعنی اگر برخورد مناسب و یا جواب درخوری به شما داده نشد از طریق این صدای ضبط شده میتوانید اقدام کنید.

این پیغام در هنگام تماس با برخی شرکت های بزرگ دنیا نیز شنیده می شود، اما با یک تفاوت. آنهم در این است” صدای شما به منظور آموزش سیستم پردازش صوت ضبط می شود”.

بله، این شرکت ها در حال حرکت به سمتی اپراتورهای خودکار هستند که با فهم و حتی پیش بینی سخنان مشتریان اقدام به ضبط صدا می کنند و چه منبعی ارزان تر و فراوان تر از صدای خود مشتریان! این منابع عظیم و مفید می توانند بسیار گرانبها باشند… این است تفاوت شرکت های بزرگ و کوچک، خلاقیت در استفاده از منابع در دسترس…

 

برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا