مطالب قدیمی

پنج افسانه بازاریابی درباره بیگ دیتا

اینفوگرافی جدیدی که توسط Teradata منتشر شده است، تصور غلطی که راجع به بازاریابان و بیگ دیتا وجود دارد را به تصویر کشیده است. در این اینفوگرافی، تعدادی افسانه متداول، که به باور بازاریابان نیاز به تغییر دارند معرفی شده اند. به هر حال بیگ دیتا و استفاده های آن تنها مربوط به دپارتمان IT نمیباشد ولی این موضوع حقیقت دارد که تمامی دپارتمارتمان ها و اداره جات دیگر میبایست به IT نقل مکان کرده و به امکانات و کارمندان آن مجهز شوند. علاوه بر این یک تصور رایج و غلطی که درباره بیگ دیتا وجود دارد این است که بیگ دیتا تنها یک طبع زود گذر است که قبل از آنکه متوجه شوید، میل به آن را از دست میدهید! این موضوع مطلقا نادرست است. بیگ دیتا تمام احتمالات ممکن را برای هر سازمان یا صنعتی به شما پیشنهاد میدهد اما گسترش و نظم بخشیدن به استراتژی های بیگ دیتا به هیچ عنوان آسان نیست. خوشبختانه بیشتر سازمان ها در حال توسعه راهبردهای بیگ دیتا هستند. ترادیتا با انجام یک نظرسنجی در میان ۲۲۰۰ بازاریاب به این نتیجه رسید که ۷۱ درصد از مخاطبان نظرسنجی اش در نظر دارند که تا دو سال آینده، استراتژی بیگ دیتا را گسترش ببخشند.

پنج افسانه بازاریابی درباره بیگ دیتا
پنج افسانه بازاریابی درباره بیگ دیتا
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا