مطالب قدیمی

معرفی ۵۰ ابزار کارآمد برای مانیتورینگ ، آنالیز و مدیریت شبکه های اجتماعی

برای رسیدن به موفقیت در جهان امروز، همه انسان ها و کمپانی ها نیازمند ارتباط برقرار کردن هستند. در طول یک دهه گذشته مانیتورینگ و تحلیل رسانه های اجتماعی تبدیل به یک امر ضروری شده است که برای شناسایی، پیش بینی و پاسخ دادن به مصرف کنندگان مورد استفاده قرار میگیرد. تحلیل رفتار مشتریان و گوش دادن به نظرات و حرف های آنها در رسانه های اجتماعی و اینترنت باعث پیشرفت شما و کمپانی شما خواهد شد.

50

با تمام این اوصاف شما برای رسیدن به موفقیتی که انتظارش را می کشید، نیازمند ابزار های مفید و کارآمدی هستید که بتوانید با تکیه بر قدرت آنها به اهداف خود نزدیک تر شده و در نهایت آنها را لمس کنید. ما برای شما ۵۰ ابزار کارامد مانیتورینگ و تحلیل رسانه های اجتماعی را نام برده ایم که با استفاده از هر کدام از آنها میتوانید به اهداف خود دست پیدا کنید:

  1. Alterian/SDL 
  2. Argyle Social
  3. BackTweets
  4. BlitzMetrics
  5. Bottlenose
  6. Brandwatch
  7. Buffer
  8. Buzz Equity
  9. CARMA
  10. Collective Intellect
  11. Crimson Hexagon
  12. Curalate
  13. CustomScoop
  14. CyberAlert
  15. Facebook Insights
  16. Fliptop
  17. Google Alerts
  18. Gorkana
  19. HootSuite
  20. Icerocket
  21. Klout
  22. MarketMeSuite
  23. MediaMiser
  24. MediaVantage
  25. Meltwater
  26. Mention
  27. NetBase
  28. Netvibes
  29. NUVI
  30. Pinpuff
  31. PinReach
  32. Pinterest Web Analytics
  33. Plugg.io
  34. Shoutlet
  35. Social Marketing Cloud
  36. Social Mention
  37. Social Response
  38. Sprout Social
  39. SWIX Analytics
  40. Synthesio
  41. Sysomos
  42. Talkwalker
  43. Topsy
  44. Trackur
  45. TweetBeep
  46. TweetDeck
  47. Twitalyzer
  48. UberVU
  49. Visible
  50. Vocus
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا