رسانه های اجتماعی در ماه مبارک رمضان
ماه رمضان تاثیر قابل توجهی در رفتار و زندگی روزمره مردم در ناحیه شرقی غرب آسیا دارد. به طور کلی مردم در ماه رمضان در مقایسه با دیگر زمانهای سال بیشتر به استفاده از رسانه ها از جمله تلویزیون، رادیو، و نشریات، تمایل دارند. در این بازه زمانی از سال، برندها۲۰ ٪ از هزینههای رسانه های خود را صرف دستیابی به مشتریان خود می نمایند. چهار شرکت بزرگ مخابراتی این منطقه در ماه رمضان حدود ۲۰۰ میلیون دلار صرف بازاریابی می کنند.
ما از طریق تعاملات روزانه خود با جوامع تجاری در صنایع مختلف در طول سال، به الگوهای خاص و یک روند مشخص مدیریت دست یافت هایم. با تجزیه و تحلیل این روند کشف کردیم که مصرف رسانه های اجتماعی و عادات کاربر به طور قابل توجهی در طول ماه مبارک رمضان تغییر می نماید.
در نتیجه، ما مجموعه ای را به صورت مستقل و مجزا برای بررسی این روند و اتفاقات موثر بر آن؛ مامور نموده ایم. با درک همین تغییرات رفتاری، ما میتوانیم بهترین زمان برای ارسال تبلیغات و بهترین اقدامات برای جلب مشتری توسط برندها و تعامل با مخاطبان آنها را با استفاده از رسانه های اجتماعی؛ انجام دهیم.