مطالب قدیمی

رسانه های اجتماعی در ماه مبارک رمضان

ماه رمضان تاثیر قابل توجهی در رفتار و زندگی روزمره مردم در ناحیه شرقی غرب آسیا دارد. به طور کلی مردم در ماه رمضان در مقایسه با دیگر زمان­های سال بیشتر به استفاده از رسانه­ ها از جمله تلویزیون، رادیو، و نشریات، تمایل دارند. در این بازه زمانی از سال، برندها۲۰ ٪ از هزینه­­های رسانه ­های خود را صرف دستیابی به مشتریان خود می ­نمایند. چهار شرکت بزرگ مخابراتی این منطقه در ماه رمضان حدود ۲۰۰ میلیون دلار صرف بازاریابی می­ کنند.

ramadan

ما از طریق تعاملات روزانه خود با جوامع تجاری در صنایع مختلف در طول سال، به الگوهای خاص و یک روند مشخص مدیریت دست یافت ه­ایم. با تجزیه و تحلیل این روند کشف کردیم که مصرف رسانه ­های اجتماعی و عادات کاربر به طور قابل توجهی در طول ماه مبارک رمضان تغییر می­ نماید.

در نتیجه، ما مجموعه ­ای را به صورت مستقل و مجزا برای بررسی این روند و اتفاقات موثر بر آن؛ مامور نموده­ ایم. با درک همین تغییرات رفتاری، ما می­توانیم بهترین زمان برای ارسال تبلیغات و بهترین اقدامات برای جلب مشتری توسط برندها و تعامل با مخاطبان آن­ها را با استفاده از رسانه های اجتماعی؛ انجام دهیم.

نسخه ترجمه گزارش

نسخه اصلی گزارش

برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا