مطالب قدیمی

تبعیض بین زنان و مردان در تبلیغات گوگل

 

مقاله جدیدی منتشر شده توسط محققان دانشگاه کارنگی ملون و موسسه بین المللی علوم کامپیوتر نشان میدهد که خدمات گوگل بیشتر از آنکه جنبه سرویس دهی داشته باشند در نقش تبلیغات میباشند. محققان به کمک برنامه AdFisher که شبیه ساز عادات مرور کاربران وب میباشد نشان دادند هنگامی که گوگل کاربران خود را به عنوان مرد شناسایی میکند، شبکه های آگهی بیشتر تبلیغات سایت های جذب مربی برای سازمان های فنی و سمت های اجرایی با حقوق ۲۰۰ هزار دلار را نشان میدهد و برای کاربران زن بیشتر تبلیغات کارهای خدماتی و کار در نمایشگاه های ماشین را نمایش میدهد.

برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا