داده های بزرگ = فرصت بزرگ

داده های بزرگ تا سال ۲۰۲۰ ، ۳۵ زتابایت داده تولید خواهد شد.

داده های ساخت یافته و غیر ساخت یافته، به طور سالانه ۶۰ درصد رشد می کنند.

۲٫۷ زتابایت، داده در دوربین های دیجیتال وجود دارد.

۵ اگزابایت داده در هر دو روز تولید می شود.

داده های غیر ساخت یافته، ۸۰ درصد رشد می کنند.

امروزه رشد بالای داده های بزرگ، نشان دهنده ی فرصت بسیار مناسب برای بازاریابان است. همچنین پتانسیل بسیار زیادی در جریان عظیم داده های ساخت یافته و غیر ساخت یافته وجود دارد؛ که سازمان ها باید از این فرصت طلایی بیشترین بهره را ببرند.

برای سرمایه گذاری در این فرصت بزرگ نیاز خواهید داشت:

به قوانینی برای یکپارچه سازی داده ها

بهبود عامل های غیر ساخت یافته

شبکه ای داده محور از تکنولوژی و همکاران

بازاریابی داده های دولتی

اینفوگرافیک زیر، بازاریابی موثر با مدیریت جریان داده های بزرگ را نشان می دهد. با مفتا همراه شوید…

داده های بزرگ

دیدگاه شما چیست؟

Your email address will not be published.