با این که بسیار عجیب است اما به نظر می رسد که رسانه های اجتماعی که دارای تعداد زیادی از فالوئر می باشند، در حال از دست دادن سطح تعاملات خود با مخاطبانشان می باشند . در نظرسنجی از ۲ میلیون تاثیرگذار رسانه های اجتماعی نشان داده است که برای پست های سوخته اینستاگرام (unpaid posts)، تاثیرگذاران اینستاگرام (اکانت اینستاگرام) که دارای کمتر از ۱۰۰۰ فالووئر بوده اند ریت لایکی نزدیک به ۸ درصد داشته اند و این در حالی است که برای آنهایی که بین ۱ هزار تا ۱۰ فالوور داشته اند این ریت به عدد ۴ درصد می رسد!

در این حالت به نظر می رسد هرچه تعداد فالوئر ها بالاتر می رود تعداد لایک ها کاهش می یابد! این موضوع تا جایی ادامه پیدا کرده است که اکانت ها و تاثیرگذاران دارای ۱۰ هزار تا ۱۰۰ هزار فالوئر شاهد تنها ۲٫۴ درصد ریت لایک هستند و آنهایی که از ۱ میلیون تا ۱۰ میلیون فالوئر دارند ریت ۱٫۷ درصد را تجربه می کنند. این موضوع برای تعداد کامنت ها نیز صدق می کند.

Markerly-stats

این موضوع توسط خود اینستاگرام نیز تایید شده است و از طرف آنها پیشنهاد شده است که بهترین نرخ فالوور در محدوده ۱۰ هزار تا ۱۰۰ هزار قرار دارد که آنها را میکرو تاثیرگذار می نامیم.

دیدگاه شما چیست؟

Your email address will not be published.