مطالب قدیمی

اجازه فیسبوک به بازاریابان برای جستجوی عمیق پست کاربران

facebook-app-100531030-primary.idge

فیسبوک قصد دارد با راه اندازی سرویس جدید خود با نام funneling این امکان را به بازاریابان بدهد تا به کمک یک خط ارتباطی مخصوص علاقه مندی های کاربران را میان پست هایشان شناسایی کنند. این خط ارتباطی مخصوص فیسبوک با نام” داده های با موضوع” با همکاری فیسبوک با کمپانی DataSift که یک شرکت تجزیه و تحلیل داده ها میباشد راه اندازی شده است.

برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا