پیش‌بینی می‌شود تا درآمد سالیانه هوش مصنوعی به تریلیون‌ها دلار برسد، با این حال اکثر بازاریابان هنوز در تلاش هستند تا بدانند که هوش مصنوعی چیست و چگونه می‌توانند آن را در سازمان‌های خود پیاده‌سازی کنند. ما در آغاز راه پذیرش هوش مصنوعی به‌عنوان یک صنعت هستیم اما شما و سازمان‌تان در حال حاضر این فرصت را دارید که پیش از آنکه رقبایتان از شما در این زمینه پیشی بگیرند، دانش و توانایی‌های خود را ارتقا دهید.

هوش مصنوعی در اغلب موارد جایگزین انسان‌ها نمی‌شود بلکه بیشتر دانش و توانایی‌های انسان را ارتقا می‌دهد. در اصل، هوش مصنوعی می‌تواند ابر قدرت‌ها و برندهای تجاری را به بازار عرضه کند. بازاریابان که این ابتکار را برای یادگیری و به‌کارگیری هوش مصنوعی می‌پذیرند، قادر به انجام بهتر این کارها خواهند بود: هدایت رشد درآمد، بازدهی بیشتر سرمایه و افزایش بهره‌وری و کارایی.

بر این اساس کنفرانس MAICON نویسندگان برتر، کارآفرینان، پژوهشگران هوش مصنوعی و مدیران اجرایی را برای به اشتراک‌گذاری آخرین تجربیات، استراتژی‌ها و فن‌آوری‌هایی که هوش مصنوعی را برای بازاریابان قابل‌اجرا می‌سازد، گرد هم می‌آورد. این کنفرانس برای کمک به درک درست هوش مصنوعی، توسط رهبران بازاریابی و آموزش تیم‌های طراحی شده است.

کنفرانس هوش مصنوعی در بازاریابی MAICON از تاریخ‌‌‌ ۲۵ تا ۲۸ تیر ۱۳۹۸ در شهر کلیولند ایالات‌متحده برگزار خواهد شد، شما می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص آن به این لینک مراجعه کنید.

دیدگاه شما چیست؟