قدرت موتورهای جستجو گر در تعیین برنده انتخابات

 

Vote

تحقیقی که اخیرا توسط آکادمی ملی علوم آمریکا انجام شد، نشان از قدرت بالای موتروهای جستجو در تعیین نفر اول انتخابات بود، اما چگونه؟

فرض کنید یکی نفر از ۶۴ درصد جمعیت آمریکا که گوشی هوشمند دارند، در هنگام ایستادن در صف صندوق های رای، نام کاندیدا ها را برای انتخاب در گوشی خود و اینترنت سرچ کند. بنابراین نفر اول سرچ های اینترنتی، شانس بالایی در انتخاب شدن دارد. این تحقیق با بررسی ۳۰۰ میلیون کلیک بر روی نام افراد در موتورهای جستجو نشان داد که ۹۱.۵ درصد از افرادی که نامشان در رده اول جستجو هاست با ۳۲ درصد احتمال بیشتر در انتخاب اول خواهند شد و نفر دوم نیز با ۱۷ درصد احتمال، اول خواهد شد. کاخ سفید و اوباما این مطلب را زود تر از انیها متوجه شده بودند زیرا مطالب سایت کاخ سفید بوسیله ابزار هوشمند SEO طوری چینش می شوند که در رتبه اول سرچ موتورهای جستجو قرار گیرند.

 

منبع :

مدیوم

به اشتراک بگذارید:

یک دیدگاه