زمان های مناسب پست گذاشتن در رسانه های اجتماعی

یک استراتژی استراتژیک در چگونگی و زمان پست گذاشتن در شبکه های اجتماعی ارتباط زیادی با مکان جغرافیایی، نوع بیزینس و مدل مخاطبان شما دارد.  برای برخی از سازمان ها و شرکت ها حتی پیشنهاد می شود که استفاده از شبکه های اجتماعی را برای برند سازی متوقف کرده و به جای آن تقابل چهره به چهره با مردم را انتخاب نمایند.

برای فرموله سازی استراتژی شبکه های اجتماعی باید بدانید که زمان و فراوانی پست ها از بیشترین اهمیت برخوردار هستند و تضمین کننده رسیدن مطالب درست در جا و مکان درست به مخاطبانتان هستند.

یکی دیگر از نکاتی که کاملا مشخص است این مورد است که می بایست ساعت پیک فعالیت کاربرانتان را با آنالیز ترافیک شبکه اجتماعی مورد نظرتان شناسایی کنید و پست های مهم تر را در آن زمان به اشتراک بگذارید.

به اشتراک بگذارید:

یک دیدگاه