رسانه های اجتماعی در ماه مبارک رمضان

ماه رمضان تاثیر قابل توجهی در رفتار و زندگی روزمره مردم در ناحیه شرقی غرب آسیا دارد. به طور کلی مردم در ماه رمضان در مقایسه با دیگر زمان­های سال بیشتر به استفاده از رسانه­ ها از جمله تلویزیون، رادیو، و نشریات، تمایل دارند. در این بازه زمانی از سال، برندها۲۰ ٪ از هزینه­­های رسانه ­های خود را صرف دستیابی به مشتریان خود می ­نمایند. چهار شرکت بزرگ مخابراتی این منطقه در ماه رمضان حدود ۲۰۰ میلیون دلار صرف بازاریابی می­ کنند.

ramadan

ما از طریق تعاملات روزانه خود با جوامع تجاری در صنایع مختلف در طول سال، به الگوهای خاص و یک روند مشخص مدیریت دست یافت ه­ایم. با تجزیه و تحلیل این روند کشف کردیم که مصرف رسانه ­های اجتماعی و عادات کاربر به طور قابل توجهی در طول ماه مبارک رمضان تغییر می­ نماید.

در نتیجه، ما مجموعه ­ای را به صورت مستقل و مجزا برای بررسی این روند و اتفاقات موثر بر آن؛ مامور نموده­ ایم. با درک همین تغییرات رفتاری، ما می­توانیم بهترین زمان برای ارسال تبلیغات و بهترین اقدامات برای جلب مشتری توسط برندها و تعامل با مخاطبان آن­ها را با استفاده از رسانه های اجتماعی؛ انجام دهیم.

نسخه ترجمه گزارش

نسخه اصلی گزارش

منبع :

دی آنلاین پروجکت

به اشتراک بگذارید:

یک دیدگاه