چرا گالوپ، وال استریت ژورنال و روزنامه تایم نمک به زخم فیسبوک میپاشند

5986220278_9635614fc2_bآیا رسانه های اجتماعی بر روی خرید کردن مردم تاثیرگذار هستند؟ این واضح است که این یک سوال مهم برای برندهای تجاری میباشد. در یک نظرسنجی که توسط گالوپ انجام گرفته، مشخص شده است که بعضی داده ها اخبار بسیار بدی برای تجارت ها دارند. این اخبار نشان داده اند که ۶۲% مصرف کنندگان آمریکایی که از شبکه های اجتماعی نیز استفاده میکنند اعتقاد دارند رسانه های اجتماعی به هیچ عنوان تاثیری در تصمیمات آنها در هنگام خرید ندارند و این موضوع باعث سردرگمی این رسانه ها و تجارت هایی است که در این رسانه ها برای تبلیغ سرمایه گذاری کرده اند.

به اشتراک بگذارید: