۷ روش برای شاد بودن هنگام کار با تلفن هوشمند

11

۱-تماس با کسی که دوستش دارید: نتایج تحقیق دانشگاه MIT نشان می دهد که هنگامی که بجای تماس با شخصی از ارسال پیامک استفاده می کنید به نظر می رسد که در رابطه خود تقلب کرده اید.

۲- استفاده از FaceTime (تماس تصویری): نتایج مطالعات نشان می دهد که هر شهروند آمریکایی  ۱۸ تا ۲۹ ساله در طول روز به طور میانگین ۱۷ تماس و ۸۸ پیامک ارسال می کند. ولی تماس های تصویری مانند اسکایپ می تواند گزینه بهتری برای ارتباط باشد.

۳- دانلود برنامه های شاد: به نظر کاربران استفاده از بازیهایی مثل Angry Births  میتواند باعث بالا رفتن کیفیت زندگی شود ولی توصیه شده که از بردن گوشی موبایل به رخت خواب خودداری شود. اگر اصرار دارید که گوشی را کنار خود نگه دارید بهتر است ازبرنامه های خواب مانند SleepCycle و  SleepBot استفاده کنید. همچنین برنامه ی MetroNap می تواند به کاهش استرس و داشتن خواب راحت کمک می کند.

۴- استفاده گوشی به جهت تناسب اندام: هر شخصی حتی تلفن همراه می تواند به حفظ تناسب اندام به شما کمک کند. اپلیکیشن های Endomondo و Runtastic می تواند برای تناسب اندام و ایجاد برنامه ریزی غذایی به شما کمک کند.

۵ –استفاده در بازه های زمانی کوتاه از گوشی: شکی نیست که استفاده بی مورد و دائم از گوشی همراه، کل روز را تبدیل به یک روز بی فایده می کند. اما نتایج یک بررسی نشان می دهد که اگر در طول روز در ساعاتی که برای استراحت در نظر گرفته ایم از گوشی استفاده کنید( حداکثر ۲۰ دقیقه) می تواند در شاد کردن و رفع خستگی و کاهش استرسی شما مفید باشد.

۶- استفاده از گوشی برای مدیتیشن: اگر شما نیاز به استفاده از مدیتیشن برای آرامش دارید می توانید از اپلیکیشن های Calm.com و MindBody استفاده کنید.

۷- فعالیت در رسانه های اجتماعی: مطلاعات  پروفسور جف هنکاک استاد دانشگاه کرنل نشان می دهد دانش آموزان پس بازدید پروفایل خود در فیسبوک نسبت به دیگر دانش آموزان بسیار جذاب و دوست داشتنی تر هستند.

منبع :

هافینگتون پست

به اشتراک بگذارید:

یک دیدگاه