سه کاربرد فراداده ها در هوش مصنوعی

۱-سیتم توصیه هوشمند:

شرکت ها با استفاده از عادات مردم می توانند هوش مصنوعی برنامه ها را ارتقا دهند به عنوان مثال فردی که شب های یک شنبه پس از شام فیلم تماشا می کند می تواند یک برنامه ای دریافت کند  که به وی فیلم موردعلاقه را نشان دهد و یا هر سرویسی که وابسته به یک شنبه ها باشد. سایت آمازون از این سیستم استفاده کرده است و حالا اگر ما بخواهیم از این سیستم در برنامه های موبایل استفاده کنیم تحول بزرگی رخ داده است به عنوان مثال شرکت هوآوی یک فروشگاه دارد این فروشگاه ۱۰میلیون کار و پانصد هزار تا برنامه دارد این یک فضای اطلاعاتی خوبی است و اگر ما بتوانیم برای هر کاربر ده نرم افزار خاص آن کاربر را معرفی کنیم این شرکت سود بالایی می برد.

shutterstock_193602743-e1403751590815-700x421

۲-ساختمان هوشمندی که قادر است فراداده ها را پردازش کند و یاد بگیرد:

داده ها مثل یک بچه خردسال هستند هر چقدر به آنها اطلاعات بدهید بیشتر رشد می کنند من فکر می کنم نسل بعدی مطعلق به دستگاه های هوشمند است که یک گام جلوتر از تلفن های هوشمند هستند یعنی این نسل می تواند یادبگیرد، سلیقه و منافع ، سود و ضرر شما را تشخیص دهد و می تواند در برخوردهای شخصی به شما کمک کند.

۳-ابتلا به هرزنامه در کسب و کار آنلاین:

با کمک فراداده ها ما می توانیم اشتباهات سیستم را در مورد هوشمندی رفع کنیم که این اسپم یک مشکل جدی برای کسب و کار به حساب می آید.

به اشتراک بگذارید:

یک دیدگاه