تکنولوژی تشخیص احساسات CrowdEmotion

تمرکز گروه ها بر روی فیلم های تلویزیونی چندین دهه قدمت دارد. اما با وجود صرف دلارها و ساعت های زیاد برای فهمیدن اینکه مردم چطور به رسانه ها واکنش نشان میدهند، مردم لزوما در مورد اینکه چه احساسی دارند صادق نبوده اند.

به هر حال این برداشت مت کلازاک بوده است. کلازاک بنیانگذار و مدیرعامل شرکت CrowdEmotion میابشد که نرم افزاری طراحی کرده است که میتواند حالات چهره را تجزیه و تحلیل کند. این شرکت یکی از قسمت های اینکوبیتور بی بی سی میباشد و این نرم افزار را نیز همین چند ماه پیش معرفی کرده است.بی بی سی از این تکنیک در سریال خودساخته شرلوک هولمز در حال استفاده است. هدف از اینکار، بهبود اخبار و برنامه ها بر اساس سلایق مخاطبین است.

CrowdEmotion برنامه ایست که میتواند حالات چهره و بیان را ردیابی کند و این کار را با اندازه گیری حس و حال و عکس و العمل بیننده به قطعه ای از نمایش یا داستان انجام میدهد. این تکنولوژی همچنین میتواند به طور بالقوه ای به کمک بازاریابان و تبلیغات چی ها بیاید؛ آنها میتوانند به سادگی تبلیغات خود را در میان نمایش مخفی کنند و از تاثیرات عاطفی بیننده استفاده کنند.

در اینجا یک تصویر از کلازاک را مشاهده میکنید که توسط این نرم افزار تجزیه و تحلیل شده و عکس و العمل هایش مشخص شده است.

crowdeomotion

برای محاسبه حس و حال فرد، CrowdEmotion از الگوریتیمی با آخرین تکنولوژی machine learning استفاده میکند که میتواند با استفاده از داده هایی که جمع آوری میکند خود را آموزش دهد.

 

به اشتراک بگذارید:

یک دیدگاه