آیا هنوز هم بازاریابی متن sms مهم است؟

آیا هنوز هم بازاریابی متن sms مهم است؟
آیا هنوز هم بازاریابی متن sms مهم است؟

جواب شما این است که…بله مهم است! اسمارت فون ها نحوه زندگی مردم را تقییر نداده اند اما نحوه ارتباط برقرار کردن آنها را تغییر داده اند. بر اساس آمار تخمین زده شده است که ۴.۵۵ میلیارد نفر در سطح جهان از موبایل استفاده میکنند و حدود ۱.۷۵ میلیارد آنها کاربر اسمارت فون ها هستند. این روند رو به رشد باید تا چند سال آینده نیز ادامه داشته باشد و این بدین دلیل است که شرکت های بی سیم در تلاش هستند که اسمارت فون ها را مقرون به صرفه تر و کارامد تر بسازند. به طور مثال T-Mobile با عوض کردن کل استراتژی بازاریابی خود، در سه ماه گذشته سال ۲.۳ میلیون کاربر اسمارت فون جدید به شرکت خودش اضافه کرد. با این حال مصرف کنندگان تنها برای زنگ زدن، گوش دادن به موسیقی یا بازی کردن از اسمارت فون های خود استفاده نمیکنند. آنها از امکانات ارتباطی این ابزار ها اسنفاده میکنند تا پیام خود را سریع تر به دیگران برسانند. کمپانی هایی که از کمپین های بازاریابی موبایل استفاده میکنند، این گونه مصرف کنندگان را هدف قرار میدهند و باید در نظر داشته باشند که استفاده از اس ام اس انبوه (با توجه به اینکه ۹۶ درصد کاربران اسمارت فون ها از اس ام اس استفاده میکنند) این مهم است که بدانند بازاریابی SMS  چگونه کار می کند.

آیا هنوز هم بازاریابی متن sms مهم است؟
آیا هنوز هم بازاریابی متن sms مهم است؟

استراتژی های بازاریابی SMS

پیامک زدن در همه جا وجود دارد. تخمین زده میشود که هر ساله ۲.۲۷ تریلیون اس ام اس بین کاربران رد و بدل میشوند که با یک حساب و کتاب میشود ۲۰ پیام کوتاه برای هر نفر در هر روز! با این حال زمانی که به تجارت ورود میکنیم و شرکت های بزرگ را بررسی میکنیم متوجه میشویم که هنوز هم از بازاریابی ایمیل برای رسیدن به اهدافشان و دسترسی به مصرف کنندگانشان استفاده میکنند و این بدین خاطر است که با بازاریابی SMS  هنوز آشنایی ندارند.

 

استراتژی های بازاریابی SMS
استراتژی های بازاریابی SMS

اینجا یکسری دلایلی را ذکر میکتیم تا به شما نشان دهیم چرا SMS تاثیر گذارتر است:

  • آمار نشان داه است که سرعت باز شدن تبلیغات متنی بسیار بیشتر از سرعت باز شدن ایمیل است و حتی ممکن است یک ایمیل در اینباکس هدف برای چندین روز باقی بماند و دیده نشود. همچنین تخفیف های روزانه و فروش های ناگهانی بهتر است از طریق SMS اطلاع رسانی شوند تا ایمیل!
  • کمپانی ها فرصت این را پیدا میکنند که به مخاطبان بسیار مشغول و غیر قابل دسترس خود نیز رسیدگی کنند. مصرف کنندگان به طور معمول خود را محدود به مارک هایی میکنند که برای آنها اهمیت قائل میشوند
  • SMS بیشتر احتمال دارد که با مصرف کننده ارتباط برقرار کند و به او فروشگاهی را که بتواند از آن، محصول تبلیغ شده را تهیه کند نشان دهد. هنگامی که مشتری وارد فروشگاه میشود امکان بیشتری وجود دارد که اجناس بیشتری را بخرد و مشاهده کند
آیا هنوز هم بازاریابی متن sms مهم است؟
آیا هنوز هم بازاریابی متن sms مهم است؟

 

در نهایت بازاریابی SMS ، کمپانی ها را قادر میسازد که به طور موثری، مصرف کنندگان جدید را هدف بگیرند و فروش خود را بالا ببرند.

به اشتراک بگذارید:

یک دیدگاه