آنالیز بیگ دیتا: زمانی برای ابزار جدید

InformationWeek-Analytics-&-BI-Survey-2015---Big-Data-Analysis

اگر شما هدوب را به عنوان پلت فورمی برای بیگ دیتا قبول دارید بنابراین نیاز به ابزار جدید آنالیز و هوش تجارتی دارید. هدوب هم اکنون در حال استفاده به عنوان یک پلت فورم اینترپرایس برای جمع آوری و capturing داده های بسیار متغیر با مغیاس زیاد میباشد که این به هیچ عنوان ساده نیست. چیزی که کمتر مشخص است این موضوع است که کمپانی ها چگونه به سمت انالیز تمام داده های خود میروند. تحقیقات اخیر فورستر نشان داده است که هدوپ دیگر به عنوان یک گزینه ی در دسترس و اختیاری برای شرکت های بزرگ نمیباشد و تنها ۴ درصد از شرکت ها به طور گسترده از هدوپ استفاده میکنند و ۱۸ درصد آنها میگویند که از هدوپ به صورت محدود استفاده میکنند. اما شکی نیست که علاقه به هدوپ در حال افزایش است. یک دیدگاه مدیریتی در احساس نیاز به هدوب وجود دارد که آی تی از آن بهره میبرد و آن را مهم میسازد

منبع :

informationweek

به اشتراک بگذارید:

یک دیدگاه